STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2008-12-14, 12:04:25


Söndag, söndag, söndag.. igen! Ska till Sofie en sväng nu sen får vi se vad som händer. :) Här är dagens outfit i alla fall, med nya skorna och strumpbyxorna på. :) Kom på att jag fick betala 98kr för strumpbyxorna, men det står på H&Ms sida att de ska kosta 59,50kr ordinarie pris, gäller inte det i butikerna också eller är det bara om man handlar i webbshopen? Någon som vet?

(jag vet, jag ser rolig ut, haha)


Stövlar Wedins (NYA!)
Strumpbyxor H&M (NYA!)
Tunika Unos Kläder (ONLY)
Kofta Unos Kläder (ONLY)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte, det kan ju vara om man handlar på nätet bara. Är du ofta så att det är billigare då och dyrare i affären. Fint i alla fall. :)

2008-12-14, 21:27:52
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: