STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Fira lucia med shopping, ja tack!
Publicerat: 2008-12-13, 21:26:49


Idag har jag varit i Malmö hela dagen med mamma och pappa. Såklart kom jag hem med ett par kassar mer och 700 kronor fattigare än vad jag tänkt mig. Ja, jag skulle faktiskt bara köpa strumpbyxor men jag kan inte stå emot om jag hittar något jag vill ha, för "tänk om det inte finns sen när jag vill ha det". ;)

Det blev i alla fall två par strumpbyxor (de jag skrev att jag ville ha igår), ett träningslinne, ett spetslinne och ett par fräcka stövlar. Tyckte faktiskt att jag gjorde ett riktigt fynd när det gäller stövlarna, från början kostade dom 1200 riksdaler men var nu nedsatta 700 kronor, så jag fick alltså ge 500 spänn! Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, jag brukar inte vara så duktig på att fynda, vilket Emma alltid är! :)

Nu ska jag bege mig till Planteringsgatan och kolla film och planera lite med Jonas och Ola. :) Ha en trevlig luciakväll allihopa! :)



 




Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att ni varit i stan! Men fattar inte hur du kan shoppa såå mycket?! Så du tycker att jag brukar vara bra på att fynda? Tja... jag gillar när det är rea! ;) Håller på att fixa med bloggen nu. Får se om jag kan få det snyggt, men med headern som du gjorde det mesta på så ser det inte så dumt ut tycker jag! Kramis! :)

2008-12-13, 23:53:49
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: