STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Köpenhamn, Malmö, Växjö?
Publicerat: 2008-12-30, 12:59:26


Som vanligt är jag och mina kära vänner inte särskilt bra på att planera saker i tid. I detta fallet handlar det nu om nyårsafton, som är imorgon! Från att vi planerade en tripp till Köpenhamn och sedan ändrade oss till Malmö, är det nu bestämt att jag kommer fira nyårsafton 2008 i... Växjö!

Växsjö, hur hamnade jag där egentligen? Nu blir det lång körning och övernattning och hela kitet! Jag måste ju också erkänna att jag känner mig lite ensam eftersom det bara är jag av det kvinnliga könet i vårt lilla "gäng" som ska med dit, men jag trivs bra bland killar så det ska nog inte gå någon nöd på mig. ;) Det blir nog kul! Var ska ni fira nyår då?!

Tror aldrig jag varit i Växjö, hmm. Någon läsare som är därifrån kanske? :)



Jag och bästis förra nyår, i Svenstorp, haha!



Kommentarer
Postat av: Suzze

Vad ska ni upp i Växjö och göra? :) Vem bor där? Låter spännande!

2008-12-30, 16:13:57
Postat av: Malin Berg

Kaaaaaaaarl är ju från Växjö, synd dock att inte vi skulle vara där uppe över nyår :) hoppas du får skoj!

2008-12-30, 18:15:26
Postat av: Annika

haha! Växjö av alla ställen! När åker du?

2008-12-30, 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: