STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Alltid något
Publicerat: 2008-11-10, 14:15:27


Sitter och snörvlar i sängen med datorn i knät. Varför blir jag förkyld hela tiden? Har klarat mig i två månader i alla fall sen jag var förkyld sist, alltid något. Blir inte mycket gjort idag ska jag säga, inte värt att träna när man är förkyld ju, typiskt nu när man kommit igång med det riktigt.

Tror faktiskt att jag ska göra mig några goda mackor, lägga mig i soffan med duntäcket och titta på tv, det är jag värd tycker jag. :) Det låter väl mysigt?





Kommentarer
Postat av: Haris

du liknar Anna Bergendahl i svart hår haha :P

2008-11-13, 00:49:37
URL: http://harison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: