STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Det blir aldrig som man tänkt sig
Publicerat: 2008-11-22, 18:12:49


Hemma nu från en lång shoppingrunda i Malmö. Jonas kom hem med fyra kassar fulla med julsaker, haha.

Hade ju bestämt mig för att jag skulle ta det lugnt denna helgen, men såklart blir man övertalad av Ola och Jonas att hänga med till Öja, och sen var Frida också sugen, så det blir extra kul! :) Har kommit fram till att det inte är lönt för mig att bestämma något längre, blir aldrig som man tänkt ändå. ;) Det blir invigning av mina nya skor i alla fall! :)

Ska börja fixa mig lite inför kvällens utgång nu då. Trevlig kväll på er! :)




Kommentarer
Postat av: Tina

Nu har jag lagt till din blogg i mina bokmärken.. så nu kan jag hålla koll på dig :D

2008-11-23, 15:28:19
URL: http://tinamedch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: