STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Mys-söndag
Publicerat: 2008-11-23, 16:26:20


Ja igår blev det ju utgång ändå som sagt. En liten mini-förfest hemma hos Jonas tillsammans med Ola, Frida, Kim och Niklas. Kul att inte vara så många ändå. :) På Öja var det också trevligt, blev mycket dans och det märks i mina fötter idag. ;)

Ska strax köra till Jonas och se sista avsnittet av Lost, det är så spännande! OCH jag har lagt mitt usb-minne i jackan redan så jag inte ska glömma att ta med det, måste ju få alla bilder sen förra helgen som jag inte fått ännu, och bilderna från igår! Så nästa inlägg som kommer ikväll lär bjuda på lite bilder. ;)

Ska ta på min mössa nu och bege mig till Planteringsgatan där Lost väntar.. Hej så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: