STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




284 kr fattigare och lite gladare
Publicerat: 2009-04-18, 15:11:29


Detta är då resultatet av en liten shoppingrunda i Kristianstad: ett par shorts, två par trosor och en mascara - allt under 300 kronor, det tycker jag är ganska hyffsat, och shortsen för 149 spänn var ett kap. Ni ska få se bild när jag har dom på sen också såklart.

Mascaran ska bli spännande att testa, den verkar superbra, i alla fall av vad jag har läst. :) Bild och recension kommer även där! Någon som testat den!?

Nu ska vi göra varma mackor och sen ska vi ut i solen och fotografera! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg :) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-18, 20:13:26
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: