STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Bättre kan det inte bli
Publicerat: 2009-04-08, 15:11:09


Blev så himla sugen på dom underbara fitness-scones'en (hur skriver man scones i bestämd form plural egentligen?!), så jag satte igång att baka direkt när vi kom hem från Ystad. Dom är så smidiga att göra, bara att blanda allting, vilket går på ett par minuter, och sen lägger man dom på en plåt och in i ugnen i 10 minuter, sen är det KLART och man kan äta dom direkt när dom är varma, mums! :)

Pappa har nyss bakat mjuk pepparkaka så nu sitter jag och slickar i mig massa smet som blev över, hihi. Alltid när jag och Emma var små fick vi varsin tallrik med en klick smet på när pappa bakat mjuk pepparkaka, nu får jag allt för mig själv. ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

oh va gott!

2009-04-08, 16:14:47
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: AMANDA FALK

mums, ser gott ut :D

Ha en toppen kväll!

2009-04-08, 20:12:18
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: