STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-04-17, 07:31:16


Har lite bättre tid på mig idag. ;) Fick gå upp 45 minuter tidigare eftersom jag ska fixa min ena nagel som gelén sprack på (dumma hantlar!), ska vara där om en kvart så jag får väl snart cykla. Busstationen ligger precis utanför så det är tur i alla fall. :)

Efter jobbet idag ska jag direkt hem och packa, sen ska jag köra till Kristianstad till Emma. Ska vara där hela helgen och umgås med henne, och det ska bli såå mysigt, jag längtar! :)

Nu får jag cykla, har mitt nya linne på mig idag förresten, man ser inte så bra på denna bilden men jag ska visa mer sen. :)


Tygskor Bo Ohlsson
Chinos Kappahl
Linne H&M



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg du har :) Rosor kan jag aldrig få för mycket av. Kul att du tipsade om samma kudde. Visst är den söt?!

2009-04-17, 08:33:19
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh gud! tack för du svarade på min fråga :)

2009-04-17, 12:35:13
Postat av: maria l

så fin du var i det!!!=) jättefint linne!!=)ha en bra fredag=)

2009-04-17, 15:03:32
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: