STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-04-22, 08:13:36


Godmorgon! Då var det dags att ge sig av till bussen igen då, shit vad tiden går fort! Denna dagen också sen är jag ledig till måndag och det ska bli så skönt att kunna sova lite längre. ;) Imorgon måste jag dock upp tidigare än vanligt eftersom jag, Johanna och Samantha ska till Ullared, hihi. Det gäller att köra i god tid, det tar ju några timmar att köra upp där. :)

Dags för mig att kila då! Hörs vid halv åtta! Kram!


Tygskor Bo Ohlsson
Chinos Kappahl
T-shirt Unos Kläder (Vero Moda)
Skärp MQ
Armband GinaTricot
Örhängen Guldfynd



Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygg och enkel outfit idag :)

Jag vill också åka till Ullared, men det är 50-55 mil dit... Så inget man gör på en dag "bara-för-att" liksom... :s



Ha en bra dag!

2009-04-22, 09:38:34
URL: http://camillalinnea.blogg.se/
Postat av: Misswatson

Hej, ramlade in på din blogg... Fina chinos!

2009-04-22, 12:51:49
URL: http://www.fabset.com/misswatson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: