STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-04-02, 12:59:46


Nu har jag varit och fixat praktikpapperna, skönt. :) UNDERBART väder idag! Ska iväg till frissan om två timmar, är så himla sugen på att göra blonda slingor nu till våren/sommaren, men i mitt mörka hår känns det omöjligt att få slingorna att bli blonda och inte gula... Det blir inga slingor idag i alla fall, men ska se vad min frisör säger. :) Nu ska jag fortsätta sy in mina chinos! :)

Hur härligt är det inte att man kan ta på sig skinnjackan istället för den stora, varma vinterjackan?!



Tygskor Bo Ohlsson
Tunika Unos Kläder (Vero Moda)
Sjal Mammas (köpt utomlands)
Skinnjacka Haléns
Solbrillor Lindex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: