STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ensammast i världen om detta problemet?
Publicerat: 2009-04-01, 16:40:16


Idag har jag varit i Ystad med mammsen. :) Skulle egentligen hitta en bikini, måste ha en till bikini till Rhodos ju (!), men det blev ett par träningstights istället. Att det ska vara så svårt att hitta en bikini?!

Problemet är att jag är så himla smal runtom men har stor kupa, vilket gör att det typ är lika svårt att hitta en bikini till mig som att hitta en nål i en höstack. Visst finns det några i min storlek, men vem vill komma till stranden iklädd en bikini som lika bra kunde varit en gammal tants?! För så fula är dom få som passar!

Jag vill också kunna ha alla fina (och billiga!) bikinis från t.ex. H&M. Om jag ska köpa en bikini kostar den liksom minst 500 spänn också. Den jag köpte förra året kostade närmare 1000 kronor, för en överdel och två underdelar då, men ändå, helt sjukt ju?! För det priset får ju andra fyra eller t.o.m fem bikinis från t.ex. H&M då.

Så alla ni som kan köpa bikinis typ varsomhelst, var glada över vad ni har! :)
Nu ska jag iväg och träna core och aerobic!


Förra sommaren!



Kommentarer
Postat av: Maria

Känner mycket väl igen ditt problem, har exakt samma själv.

Kan varken ha vanliga bh:ar eller bikinisar från hm eller liknande.. utan måste gå på tex. change och köpa en för 590kr. 65G :/ ..

2009-04-01, 17:16:38
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tycker den du har på bilden är riktigt snygg. Och det är nästan lika svårt att hitta en bikini som sitter snyggt på småbystade som mig. Nästan alltså ;0)

Hoppas du hittar nån.

2009-04-01, 17:51:41
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Pania

har samma prob. Har 75 e.. Men jag köper oftast bikini från strl 44-48 beroende på sen syr jag in dom eller köper såna det är knyte runt :)

2009-04-01, 21:07:37
URL: http://paniat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: