STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Skriver från Kristianstad
Publicerat: 2009-04-17, 23:28:00


Sitter nu i soffan hos Emma och äter Digestivekex. ;) Vi var precis nere på Hemmakväll och handlade över 1 kg godis, hihi. Har inte så mycket att skriva så här kommer lite bilder istället. :) Hoppas ni haft en trevlig kväll!



Lite närbilder på nya linnet. :)


Leia ser sur ut som vanligt, kanske för att jag stryper henne, haha nejdå, det är bara som det ser ut. :P



GOTT!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket sött linne du har på dig! Älskar den stilen på kläder - lite romantiskt, boheme chic :)

2009-04-18, 10:17:31
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh vad jag blev sugen på godis nu! :)

fint linne :)

2009-04-18, 10:32:41
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/
Postat av: jannike

fint linne!

2009-04-18, 11:38:01
URL: http://jannikedahl.blogg.se/
Postat av: Helene

jätte fin linne! :D vart har du köpt de/kostade?

2009-04-18, 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: