STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




What a wonderful day
Publicerat: 2009-04-24, 11:01:05




Det är fredagUnderbart väder. Jag är ledig.

Ska ut på en liten joggingrunda nu tänkte jag, 6 km blir det, den så kallade "hälsorundan". Varför jag kallar den för hälsorundan är för att den heter så. Vet inte riktig vem det är som "gjort" rundan men det är någon inom vården eller något, och sedan kallade dom den för hälsorundan. När den gjordes ritade dom nämligen blåa pilar längs hela rundan, nu synd dom dock inte längre men efter att ha gått/sprungit den typ 100 gånger så minns man. :)

Tror inte jag slår mitt personliga rekord, det orkar jag inte satsa på idag tror jag. Det är det som är drygt när man springer, man känner att man vill slå sitt rekord hela tiden och sen om man får mycket sämre tid än vanligt någon gång blir man helt sur på sig själv.

Man borde sprungit utan att ta tiden, men sen när man har mobilen som man lyssnar på musik med så tittar man ju automatiskt på klockan. Nåja, idag har jag bestämt mig för att springa bara för att det är skönt, inte för att slå någon tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: