STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




All or nothing
Publicerat: 2009-08-21, 11:27:21



Egentligen skulle jag sitta på en anställningsintervju i denna stund, men ibland blir det inte som man tänkt. Jag kom fram till att jag inte kommer hinna med två extrajobb, plugg, träning och stå i receptionen på SFC. Men visst är det typiskt, här har man sökt jobb i ett år utan några som helst framgångar, och så kommer man vidare till intervju på ett jobb nu (som jag faktiskt tror att jag hade fått), när jag bestämt mig för att börja plugga. Varför kommer nästan alltid allting på en och samma gång? Först har man inget sen har man allt och lite till!



Kommentarer
Postat av: Mirlinda

vilken fin design! =D hoppas allt är bra med dig. kram

2009-08-21, 11:49:45
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hejsan!

Ja det stämmer att jag ska.. du med eller?

Vilken fin blomsterbild :) Jobbigt när allt bra händer på en gång så att man måste välja! håller med om att det nästan alltid är så!

Josefin

2009-08-21, 12:11:49
URL: http://mylovelygrandma.blogspot.com
Postat av: Tina

Känns som att det alltid är så. Synd på jobbet men du kan ju som sagt inte hinna med ALLT. :)

2009-08-21, 12:32:16
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Mirlinda

varsågod :D hoppas allt är bra med dig. kram

2009-08-21, 13:26:59
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Marija

Vad ska du plugga för något? :]Och vad för extra jobb var det? Jag pluggar nämligen på heltid och skulle behöva något litet extra så lite tips är aldrig fel :)

2009-08-21, 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: