STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Back on track
Publicerat: 2009-08-10, 11:54:43




Idag är det exakt 3 veckor tills jag börjar plugga! Minns inte om jag skrivit det här innan men den 31 augusti börjar jag en KY-utbildning i Malmö på 2 år, till Visual Merchandiser. Har lite blandade känslor vad gäller att börja plugga igen. Jag fruktar dom tidiga mornarna redan nu, men samtidigt verkar det vara en ganska rolig utbildning som i de flesta fall leder till arbete direkt efter examen, vilket ju är superbra! :) Hur som helst, jag behöver en ny "skol-väska", haha! Denna ovan är från Lindex och kostar 299 kronor, kanske vore något att kolla in. :)



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vad blir du när du pluggat klart? vad kan du jobba me? kram

2009-08-10, 12:39:34
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: elinur

Den var ju hur söt som helst! :)

2009-08-10, 13:24:55
URL: http://elinur.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad roligt att du ska bli en "VM" :) Det kommer passa dig perfekt!! Hoppas du kommer trivas.. ps 2 år kommer att gå skitsnabbt (har själv redan avverkat 1år å fasade lixom dig de tidiga morrnarna.) Men man behöver endast tänka på vad man blir utbildad till å då ger man det där lilla extra å klarar av allt i med å motgång :) thihi

2009-08-11, 12:12:47
URL: http://tinamedch.blogg.se/
Postat av: maria

Såg att du kommenterat min blogg. tror du kommer trivas på utb. jag blev precis klar i våras. utb blir va man gör den till, halva klassen bara gled igenom den medans vi som ville lära oss lärde oss massor. d blir va man gör den till. lärarna e riktigt duktiga så utnyttja dom till max. =) sen va ute i god till inför lia. lycka till!

2009-08-17, 09:32:33
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: maria

alla stora kedjor har regler på hur skyltningen o så ska se ut, för att alla butiker ska se likadana ut så att kunderna känner igen sig överallt =) lite trisst när man måste följa dessa hela tiden. men d finns alltid nåra små projekt man kan göra utanför dem. ja har jobbat på lindex huvudkontor i sommar på e-handel, publicerat kläderna, skrivit texter o matchat ihop dom fint. varit riktigt kul. sen jobbar ja även i lindex butiker i gbg. söker jobb hela tiden, får se om nåt dyker upp. du börjar plugga en bra tid, sen när du e klar finns d nog massor me jobb! =)

måste bara säga att din blogg e riktigt fin.

ha d bra o lycka till me allt.

2009-08-17, 13:45:20
URL: http://mariagustafsson85.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: