STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Lätt-tjänta 100 kronor
Publicerat: 2009-08-21, 13:44:46




Var precis ute och tog in posten och vad låg inte där om ytterligare ett 100 kronors-presentkort till mig från Gratisbio.se? Nu ska jag köpa mig den där ursnygga jeansvästen från H&M som jag inte kan sluta tänka på. ;) Detta måste vara det enklaste sättet att tjäna pengar på! Det är kanske lätt att tro att det finns något lurt med det hela, men jag har fått 200 kronor sammanlagt nu och jag har inte betalat ett öre (dom tjänar ju pengar genom att vi klickar på deras annonser och undersökningar). För att få ihop poäng har jag bara: besökt hemsidor, gjort undersökningar och varit aktiv på sidan (inloggning, vännerförfrågan och gästboksinlägg).

Bli medlem här för tusan om du inte redan är det (då får du 75 välkomstpoäng)!



Kommentarer
Postat av: simone

Sv: aah, right.. så länge det håller mer än 3 dagar är jag nöjd, hehe :D

2009-08-21, 13:47:43
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: ellinor

är redan medlem och fick ett presentkort på 50 kronor idag ;D

2009-08-21, 16:40:40
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: ellinor

är redan medlem och fick ett presentkort på 50 kronor idag ;D

2009-08-21, 16:40:43
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Hur länge har du varit medlem då?

2009-08-21, 17:34:48
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: