STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Multi color
Publicerat: 2009-08-04, 14:24:26



Jag har varit hos frisören och slingat håret nu. Fy tusan vad ont det gör med hätta och för att inte tala om hur löjlig man ser ut. :P Min frisör använde det kända citatet "Vill man vara fin får man lida pin", och lida fick jag men fin vet jag fasiken om jag blev. Trodde det skulle bli blondare... Vissa slingor är ju ganska blonda men sen är vissa nästan orange. Kan ju såklart gå tillbaka och be om en till omgång men det känns så dumt tycker jag. Har en paket blonderingsfärg hemma som jag köpte för ett tag sedan, ska nog testa det innan. Ni får nöja er med bilden ovan så länge. ;)




Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Ha en jättebra dag! :)

2009-08-04, 14:32:25
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Marcus Svensson

haha...det skall bli intressant på nästa bild då ;)

2009-08-04, 16:27:02
URL: http://itoppform.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Är du itne nöjd skall du gå tillbaka. Man (jag) är skit dålig på att göra de, men de får man ju faktiskkt göra. Jag har gjort det en gång till en frisör och hon tog in mig med en gång. Då gällde det dock bara klippning. Men va fan man betlar rätt mkt pengar för att få det bra hos frisören! SÅ gå tillbaka! Fixa de inte själv först, då kommer hon inte ta tillbaka dig gratis! Kram

2009-08-09, 17:41:51
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: