STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 31 augusti
Publicerat: 2009-08-31, 16:54:44




Jag är nu hemma från min första skoldag på Aspero Kompetens. Allt gick bra och det verkar vara trevligt folk i klassen. :) Blev även positivt överraskad när en lärare berättade allt man kunde arbeta som efter utbildningen.. För att nämna några yrken; leverantör, inredningsarkitekt, stylist, butikschef, konsult och jobb inom homestyling och utställningsbranschen. Visst låter det kul? :) Gick en sväng på stan innan jag åkte hem, köpte ett par leggings på MQ som med stor sannolikhet åker på imorgon. ;) Nu ska jag snart stå i receptionen på SFC. Denna vecka har vi medlemsvecka med gratis träning, annorlunda pass, erbjudanden och tilltugg! Bara kom! ;)


Tygskor Bo Ohlsson
Avklippta leggings H&M
Linne GinaTricot
T-shirt Weekday
Väska Camilla
Kavaj H&M



Kommentarer
Postat av: elin

snyggt!

2009-08-31, 17:00:01
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Fan va fräsch du e! =) Men var de så varmt så du kunde ha så korta leggins? =O Gött i så fall!



Ah de är pga baskten som jag stukat de flesta gånger... Man har tagit emot en pass fel och fått bollen direkt på nått finger... det är nog den vanligaste formen! hehe ringfingret, långfingret och tummen är nog de fingrar som fått mest stryk...=/

2009-08-31, 17:42:10
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: