STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 6 augusti
Publicerat: 2009-08-06, 17:55:51



Det var lite svårt att få till någon bra outfit-bild, solen är så himla skarp så allt blir ljust, men men. :) Har min nya tröja på, så himla skön nu när det är så varmt, luftig och härlig! Förresten så hände en pinsam grej mig idag på stranden, jag reste mig upp och skulle kolla om jag fått färg och då hände det som inte får hända, bandet gick av i ena sidan på bikinitrosorna, så där stod jag med rumpan bar! Tur att där mest var barnfamiljer då, puu.. Ska snart iväg på "pool-party" hos en som tränar på SFC, hon bjuder på vin och mat, så det blir nog trevligt, bada ska jag dock inte göra. ;)


Gladiatorsandaler Unos Kläder (VILA)
Jeansshorts MQ
Skärp Sisters
Tröja Weekday
Solbrillor Köpta på Rhodos



Kommentarer
Postat av: wear a smile, it goes with everything



snyggt :)

2009-08-06, 18:02:32
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Josefine

Snyggt!!

2009-08-06, 19:15:59
URL: http://lifeit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: