STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Plagg man glömt bort att man hade
Publicerat: 2009-08-15, 14:53:51



Har ägnat mig åt att städa och rensa i garderoben hela eftermiddagen. Hittade en del plagg som man helt glömt bort, bland annat denna fodralklänningen i sammet som jag sydde förra hösten. Blev faktiskt riktigt snyggt att ha den tillsammans med min nya kavaj, mina nya boots och cykelbyxor, och om man tänker bort min frilla och mitt osminkade face, haha. ;) Nu måste jag sticka till jobbet, slutar 21.15, hörs då!



Kommentarer
Postat av: elin

så söt den var! =)

2009-08-15, 16:35:25
URL: http://elinur.blogg.se/
Postat av: Catty

ohh skitcool :) svar på din kommentar: hmm jag brukar ha i färsk ananas, nektariner, plommon, kiwi, russin och kanske lite naturella cashewnötter. svingott! :)

2009-08-15, 19:16:36
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: Milla

en fråga bara, varför kollar du nästan ALLTID neråt på dina 'outfit' - bilder? Liksom som att du spanar in dig själv? Det ser bara lite ego ut :S Aja, det var inte meningen att klaga liksom, menar mer att du borde kolla in i kameran eftersoma att du är en av dom få som har riktigt fina ögon också! Kram.

2009-08-16, 00:02:30
Postat av: Josefine

Riktigt snyggt! :)

2009-08-16, 10:48:36
URL: http://joossann.blogg.se/
Postat av: jenny

snyggt!!

2009-08-26, 08:46:35
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: