STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Redo för träningsconvent
Publicerat: 2009-08-22, 00:38:06



Jag skulle lägga mig tidigt idag tänkte jag, för att orka med morgondagen, men som sagt, det blir inte alltid som man tänkt sig. Imorgon är det alltså dags för träningsconvent i Malmö för er som inte vet. Åker från Sjöbo 08.45 tillsammans med tre andra tjejer från SFC. Det ska bli riktigt roligt! Har precis packat väskan med träningskläder och jag har gjort en fruktsallad och en tonfisksallad att ha med. ;) Mums! Ska testa på bl.a. yoga och ett street dance-pass, vilket jag ser fram emot! Får väl sova nu om jag ska orka 5 träningspass imorgon! Woho, jag är peppad!



Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Gud vad kul det låter! Önskar jag bodde närmare Malmö! :)

2009-08-22, 13:26:14
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Gu va roligt..- vad kostade de?! Hoppas du berättar mer om de sen..Kram

2009-08-22, 14:36:44
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: