STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Shopping i Ystad med Bästisen
Publicerat: 2009-08-28, 15:32:25



Hemkommen från Ystad igen. Två perfekta ringar och en oversize-tröja fick följa med mig hem. :) Bättre bilder kommer när jag får tillbaka systemkameran, nu märker man verkligen vilken skillnad det är att fota med den, så mycket bättre! Önskar jag hade med kameran innan idag så jag kunde fotat världens godaste bagel (med kyckling, brieost och pestocréme) OCH blåbärspaj. Förstår ni hur mätt jag är? Hihi. Det är bra att Bästis kom in på frisörutbildningen så man kan ha en anledning att lyxa till dig lite extra. ;) Nu tänkte jag hinna måla naglarna innan jag börjar jobba om en halvtimme, Happy Pink får det bli! :)



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Snyggt ser det ut iaf!

2009-08-28, 17:58:53
URL: http://beatas.se
Postat av: Amanda

fina ringar!

2009-08-28, 18:02:04
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: