STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




This is me
Publicerat: 2009-08-18, 12:26:52



Då var man kort(are)klippt igen. Trivs så himla bra i min frisyr! Ibland funderar jag på att låta det växa ut men det blir alltid att jag klipper av det ändå när det börjar bli lite längre, för då blir det så himla svårt att fixa och det lägger sig helt platt. Med denna frisyren är det bara till att föna håret torrt, sen ligger det nästan perfekt, förutom framhåret som måste plattas lite. :) Nä det får bli denna frillan ett tag till. Ska leta upp några riktigt gamla bilder där jag hade längre hår nu bara för det, så kika in om ett tag så ska ni få se. ;)



Kommentarer
Postat av: Tina

Fräscht! Och visst är det lite ljusare också eller är det en synvilla?

2009-08-18, 13:14:37
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Riktigt nice! =)

2009-08-18, 15:21:40
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: