STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Toast with Chocolate
Publicerat: 2009-08-08, 11:43:55



Skulle egentligen med Johanna till stranden idag, men kände att min hud behövde vila från solen lite så just nu sitter jag på altanen med dörrarna på vid gavel och njuter, det är alldeles lagom varmt och emellanåt fläktar det härligt. :) Har ätit en riktigt god frukost idag, rostat bröd med Nutella på som mamma och pappa hade tagit med hem från Italien, hihi! Pappa är ivrig om att få visa bilder från deras resa nu så jag får väl gå och kika på det, sen blir det nog en sväng på motorcykeln till min faster som förhoppningsvis har ett skinnställ som passar mig, som hon inte ska ha längre. :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

Låter som en bra dag iaf. :)

2009-08-08, 13:19:56
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: wear a smile, it goes with everything

oki!

Igår hade jag en liten champagne kväll hemma hos mig och idag tar jag det bara lugnt. Ska träffa lite kompisar snart och glida runt i stan, fika :)

Det är super härligt väder idag! Har du det också?

2009-08-08, 14:14:59
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: