STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 12 augusti
Publicerat: 2009-08-12, 19:35:20



Jag har varit ute och sprungit en runda med pappa nu. Har inte tränat på en vecka om man räknar bort den där powerwalken häromdagen, och det känns. Man tappar kondition/styrka så himla snabbt, hatar det. Men det var i alla fall skönt att få komma ut i skogen och springa av sig. Hoppas på träningsvärk imorgon, det är en skön smärta, hur nu man kan få smärta till något skönt! ;) Nu ska jag dricka 1 liter vatten (känns det som i alla fall...).

Tid: 36,20.
Sträcka: 5,5 km.
Medelpuls: 162.
Maxpuls: 186.
Kalorier: 373.



Kommentarer
Postat av: Anonym

yepps, det stämmer =)

2009-08-12, 19:57:15
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

Tur i alla fall att man kommer tillbaka ganska snabbt igen så man inte behöver börja om riktigt från början med träningen efter en stunds vila. =)

2009-08-13, 05:38:07
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Catty

ungefär så som jag brukar springa.. skönt. tyvärr har jag j ufått restriktioner nu eftersom min kropp har varnat mig :(

2009-08-13, 08:44:24
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: