STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Swing life away
Publicerat: 2009-08-16, 21:13:57



  

Nu har jag varit ute och kört en ganska bra runda på motorcykeln med pappa där bak, det måste se kul ut när han sitter där och lilla jag kör, haha. :) Men det är väldans skoj i alla fall! Ligger i soffan nu ute på altanen och myser, här är så svalt och skönt på kvällarna. Tänkte visa lite bättre bilder på det jag shoppade i torsdags:

1. Boots från Nilson, 665 kr (30% rea + 100 kr presentkort). 2. Väska från Camilla, 599 kr. 3. Armband från Lindex, 79 kr. 4. Långt linne från GinaTricot, 99 kr. 5. Kalender från Akademibokhandeln, 99 kr. 6. Kavaj från H&M, 399 kr.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Fin blogg!

Tänkte fråga dig..hur har du gjort din bloglovin´ knapp så unik? Dom är ju så fula dom som finns att välja på..

2009-08-16, 22:49:04
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: ღ Rebecca =)

Sv: Hehe inte lätt, man kan ju inte precis komma på det sådär på rak arm heller.



Hur går det med körandet? =)

2009-08-17, 05:56:50
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Tack! Ska genast kika in där! Ha en trevlig dag!

2009-08-17, 09:13:43
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Catty

ihh vad skoj med motorcykel :D

2009-08-17, 11:29:29
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: