STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




17 hours ago
Publicerat: 2009-12-10, 23:48:34




GODKVÄLL PÅ ER! Såhär såg jag ut imorse i typ 5 minuter, sen ångrade jag mig, konstigt hur man kan känna för vissa kläder vissa dagar och andra inte. :) Anyway, kom hem från Malmö för en stund sedan. Jag och Sebbe var ju på SVT och tittade på inspelningen till Robins. Väldigt trevligt! Älskar att gå på sådana grejer även om det inte händer särskilt ofta. Fick tyvärr inte fotografera och Robin försvann in bakom kulisserna efter inspelningen, typiskt jag som hade tänkt fixa ett foto. ;) Jaja. Nu ska jag sova GOTT kan ni tro, underbart att veta att man är ledig imorgon och kan sova läääääänge. ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

om du försöker visa vad mode är så måste du lära dig lite mer..

2009-12-11, 00:09:44
URL: http://teufelisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: