STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




I morfars gömmor kan man fynda
Publicerat: 2009-12-12, 22:11:08




Idag har jag befunnit mig i storstaden Malmö hela dagen med mamma och pappa. Vi har gått runt i hundra affärer för att hitta julklappar till en lek vi ska leka på julafton. Har hälsat på min förvirrade morfar också i hans nya lägenhet. :) Var först i hans gamla lägenhet och där hittade jag bl.a den söta porslinsasken ovan som han lämnat kvar. Tyckte den var så söt så jag tog den med mig! Perfekt att ha små örhängen och ringar i. :) Resten av fynden jag hittade visar jag sen. Nu blir det varma mackor framför Robins, som jag visserligen såg live i torsdags, men det kan vara kul att se det på tv också. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: