STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Mockshop
Publicerat: 2009-12-07, 22:14:31




Det är alltså det här vi sitter och pysslar med i skolan om dagarna i ett program som heter Mockshop. :) Vissa butiker (visual merchandisers) använder sig av programmet, dock är det sjukt dyrt så det är inte så många som gör det. Man bygger all inredning i ett program, sen sätter man in det i ett annat program och hänger dit kläderna var man vill ha dom. Det känns nästan lite som The Sims. :P Detta på bilderna ovan gjorde jag förra veckan. Imorgon ska vi börja skapa Vero Moda-butiken på Entré i Malmö i programmet, spännande! Nu ska jag sova. :)



Kommentarer
Postat av: elin

vad coolt:)

2009-12-07, 23:15:00
URL: http://eedlings.blogg.se/
Postat av: anne

Mockshop är framtiden. Vi på Kom är återförsäljare av detta verktyg i Norden. Gå in på www.kom.se och läs mer om oss.

2009-12-18, 11:14:53
URL: http://komjustnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: