STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Pictures.
Publicerat: 2009-12-06, 21:40:14


Då var man tillbaka hemma i Sjöbo igen! Trivs bra i Kristianstad hos Emma, så hade gärna stannat längre men nu är ju helgen tyvärr slut, igen... Igår var det som sagt lite fest hos Emma. Frida och jag stack ut vid 12, först Grand, sen Banken och sist Class. Vi blev bjudna på inträdet på Banken så därför tänkte vi att vi lika bra kunde gå in på Class också. Så vi sprang där fram och tillbaka mellan ställena ett antal gånger. ;) Tur att allting ligger inom 50 meters avstånd och att Emma bor mitt i smeten. :) Nu är det dags för mig att sova, hoppas mina fötter (som just nu är mörbultade) är med mig imorgon igen, haha! Nighty night!


Örhängen Indiska, Klänning Eckerlunds (SistersPoint), Pumps DinSko, Klocka köpt på Rhodos


Bacardi breezer vattenmelon, godaste!


Godis och kortspel, japp japp!


Happy!


Emilia och min fina syster. :) 


Och så lite nattamat, kebabtallrik. ;) Ser inte så smarrigt ut på bild måste jag säga, haha.




Kommentarer
Postat av: TYPLSD.se

Hej!

Såg att du läser till Visual Merchandiser. Läser du i Malmö, på Aspero? Är nämligen lite sugen på att börja plugga där, är det det en bra utbildning? :)

Tacksam för svar!

/Therese

2009-12-06, 23:56:45
URL: http://typlsd.se
Postat av: CaTTis

Härliga bilder! =) Riktig fräsch brud på bild nr.1...=) Gillar klänningen! =) Är beundrad av de som kan hålla uppe en tub! =) kram

2009-12-07, 11:51:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: