STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens (kvällens) tips
Publicerat: 2009-02-25, 21:42:09


Här kommer dagens tips! Bättre sent än aldrig som man säger! Årsmötet på SFC drog ut på tiden, inte så konstigt kanske, där var ju massa gott att smaska i sig, hihi. :)


Tillbaka till ämnet då! Dagens (eller ska vi säga kvällens) tips är inte riktigt vad det ser ut att vara.. eller jovisst, det är ju puder, men det är inte det jag använder detta till!

Detta pudret använder jag nämligen till ögonfransarna och det går såklart att använda andra puder också men det är detta jag använder, billigt och bra och varar länge!

Ja, ögonfransarna alltså.. efter att jag böjt ögonfransarna och innan jag tar på mascara, borstar jag på lite puder på fransarna med en liten borste. Detta gör jag för att det är mycket lättare att få mascaran bra och man får tjockare ögonfransar. Det funkar faktiskt, i alla fall för mig! Jag märker stor skillnad om jag borstar på puder eller inte innan mascaran, det blir mycket jämnare och finare! :)

Pudret finns att köpa på H&M för ca. 50 kr.



Någon mer än jag som gör såhär innan mascaran? :)



Kommentarer
Postat av: izza

tack för tipset ska jagprova :D

2009-02-25, 21:48:29
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: