STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Arbetslös = träning
Publicerat: 2009-01-27, 18:50:43


Nu ska jag iväg och träna! Step intervall står på mitt schema idag. Längtar tills jag kan börja träna på gymmet också! Eftersom jag ska bli receptionist kommer jag få nycklar dit också, perfekt eftersom jag var sugen på att lösa kort där innan jag fick nys om receptionist-jobbet, men nu får jag ju det gratis, så det var tur jag aldrig köpte det! :)

Det känns nästan som att träna är det enda jag gör just nu om dagarna, men eftersom jag inte har något arbete har man mycket tid till annat, och i mitt fall blir det då träning.. men jag älskar det! Så skönt att bara komma bort från alla tankar ett tag, och så himla kul när man märker resultat! Var tvungen att fota mina biceps, haha, och titta vilken muskelknutte jag är, nästan som världens starkaste man i Let's Dance, eller vad säger ni? Haha! ;)




Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Skönt att träna en massa! Vilka muckler du =)

2009-01-27, 20:31:58
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Får man fråga vad du sparar till? :D

2009-01-27, 21:11:02
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: