STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Svart eller rutig?
Publicerat: 2009-01-20, 23:20:30


Såg förresten att "min kjol" ligger uppe på H&M shop online nu (kanske den har gjort länge?!). Där finns den tydligen bara i rutigt, min är ju svart, tänkte att det var mer användbart och lättare att matcha till. :) Men den rutiga är inte helt fel den heller, till våren hade den varit jättesöt! :) Vad hade ni valt, enfärgad svart eller rutig? :)



Kommentarer
Postat av: liisa

jag hade nog valt svart. men rutigt är okså fint.



gillar du kjolen så passa på att köpa den den är super snyggg.

2009-01-21, 07:46:49
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad snygg den var!! Men jag provade den svarta i stl 36 och den satt inte så bra tyckte jag. Men kanske kan prova större storlek om man hittar denna i affären! :)

2009-01-21, 20:45:57
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: stalbaret

Jag har köpt den där kjolen på H&M fast i svart. tyckte den rutiga var jätte söt också, men har nyligen gjort en i ett rutigt tyg :)

2009-01-28, 14:15:44
URL: http://stalbaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: