STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ifall-jag-skulle-hängt-med-ut-ikväll-outfit
Publicerat: 2009-07-11, 19:14:34


Tänkte att jag skulle visa mitt body-linne som jag köpte igår för en hundring på BikBok, 50% rea, wiho! Frida köpte ett likadant fast ljusrosa när vi var i Kristianstad förra helgen, just då hade jag inte orken att testa så jag hade turen med mig igår eftersom där fanns ett kvar i min storlek. :)

Här är då också outfiten som jag hade tänkt bära ikväll ifall det nu hade blivit utgång för mig... men det blir lugnt med film istället som sagt, mamma och pappa kom nyss hem med mitt fruktbud + choklad! Det här blir hur bra som helst! ;)

(Och för er som tror att jag aldrig vilar från träningen: Det närmsta jag kommer träning idag är cykelturen till och hem ifrån jobb, idag är det Vila med stort V!)



Skor Köpta på Rhodos (märket Sandra Fellini)
Jeansshorts MQ
Skärp MQ
Body-linne BikBok (NYTT!)
Klocka Köpt på Rhodos (märket Sandra Fellini)



Kommentarer
Postat av: J

Fin blogg

2009-07-11, 20:45:18
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Så lite så. Lägga till varandra med bloglovin? :)

2009-07-11, 21:08:00
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Amanda

Inget fel med rea:D Snyggt!

2009-07-11, 22:21:46
URL: http://yodadog.blogg.se/
Postat av: sebbe

snajsigt

2009-07-12, 02:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: