STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ingen lust, ingen ork
Publicerat: 2009-07-13, 14:01:13


Har suttit här nu en timme och försökt dra iväg mig själv till SFC för att träna. Tänkte köra en timmes spinning i min ensamhet (igen!) eftersom jag inte kan träna ikväll. Har varken lusten eller orken med mig just nu, men jag vet ju att det går över när jag väl sitter på cykeln och sätter igång musiken. Japp, nu sticker jag... det är lika bra! Gäsp...




Kommentarer
Postat av: Marcus Svensson

Håller med, sitter här framför datorn och vet inte om eller när ja skall gå. En kompis försökte locka mig med ett spinnpass kl 17.

Jag köpte iallafall en Polar F4 idag :)

En så länge supernöjd med den. Kanske ska ta å testa den på spinnpasset?! Lycka till med ditt.



///Marcus

2009-07-13, 14:34:17
URL: http://itoppform.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Duktig du e! Hejja Elin...=)

Jag var inte alls sugen på att träna igår heller... Men jag kom också iväg..=)



Kram

2009-07-14, 11:12:41
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: