STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Laddad!
Publicerat: 2009-07-07, 17:37:14




Dags att dra iväg och träna då! Det blir hårt ikväll känner jag. Blir power 60 minuter, spinning 45 minuter och därefter gymmet. Just nu känner jag mig laddad! Får väl se hur känns när jag kommer hem... Ska i alla fall ha min pulsklocka på under hela tiden så jag kan se hur många kalorier några timmars träning förbränner. Spännande va? ;)



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Jo, jag ska göra det så fort de får in korall igen.

Duktig du är som tränar så mycket!

2009-07-07, 20:37:25
URL: http://beatas.se
Postat av: Marcus Svensson

Shit, detta är värre än mig ju.

Körde 75 min spinning förut, orkade inte med gymmet efteråt. Brukar göra det, men idag var det som en bastu i lokalerna. Stack hem och gick en långpromenad istället.

Bra jobbat, ska hålla koll på din blogg och din träning.

Marcus

2009-07-07, 21:27:00
URL: http://itoppform.blogg.se/
Postat av: Marcus Svensson

Japp, jag skall också lägga upp mer om träning. Blivit mer om annat roligt, men efter semester och det blir lite svalare så då jäklar händer det mera. :)

2009-07-07, 21:44:06
URL: http://itoppform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: