STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Nu är jag äldre!
Publicerat: 2009-07-29, 16:31:12




Idag är det lite dött här i bloggen känner jag. Har fixat med en "ny" design sen igår så därför vill jag bara göra den klar. Kanske kommer den upp ikväll. ;) För övrigt så har jag jobbat lite i morse, varit hos bästis och druckit smoothie och varit på körskolan och gjort ett syntest. Så nu kan jag äntligen skicka iväg papperna så att jag kan få mitt körkorts-tillstånd till motorcykel, ska bli så roligt! Har sagt ända sedan jag var 16 år (minst) att jag ska ha motorcykel-körkort när jag blir äldre! :)

Ska strax iväg till SFC och stå i receptionen/träna! Har inte tränat där på ett par veckor så det spritter i benen, därför blir det ett step intervall-pass ikväll när jag ändå ska dit. :) Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken uuunderbar bild! Önskar jag hade bilder från min tid som student men jag hade ingen kamera då och jag tror inte ens det fanns digitalkameror "på den tiden" haha.



Ser fram emot nya designen, spännande. :)

2009-07-29, 19:13:21
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Vilket fint studentkort...=)

Din nya design blev jätte fin! =)

Åhh motorcykelkörkort har jag alltid också sagt att jag skall ta när jag blir äldre! =) Gu va kul!

2009-08-01, 20:10:06
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: