STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Perfekt med regn.. Fotopyssel-dags!
Publicerat: 2009-07-08, 14:06:37




Igår fick jag (äntligen!) hem mina foton som jag har framkallat. :) Så detta är vad jag pysslar med idag, sätter in dom i mitt fina stora album. :) Jag älskar att pyssla, men gör det alltför sällan och nu när det är regnigt och tråkigt väder passar det ju utmärkt att fixa med detta! Har t.o.m köpt en guld- och silverpenna så jag kan skriva till bilderna. Det är bara lite fina klistermärken som saknas nu att piffa till det hela med, haha. :)

Tycker det är MYCKET roligare att titta på foton när man har dom utskrivna och insatta i ett fotoalbum med text till, än att sitta framför en dataskärm och glo. Lite roligare också eftersom man vet att man lagt ner tid på det och ansträngt sig! :) Tror inte jag är ensam om att tycka det? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=18395

2009-07-08, 14:29:20
Postat av: CaTTis

Fina foton! =) Ne de är alltid roligare att kolla i album, dock har jag nästan inga kort längre i album...=/ Och det är grytm farligt att allt eller det mesta iaf ligger på datorn..=/ kram

2009-07-09, 09:54:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: