STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Skogsrunda
Publicerat: 2009-07-19, 11:55:12




Idag ska jag ha pulsklockan på hela dagen! Kan vara kul att se puls/kaloriförbrukning under en hel dag. Hade tänkt ta mig ut och springa en runda idag också, känner mig lite sugen på att springa i skogen nämligen. Där är en runda på 5,5 km som jag och pappa sprang rätt ofta förr som jag inte sprungit på säkert ett år nu. Ganska mysigt där faktiskt och lite annorlunda än den vanliga rundan jag springer. Man ska ju variera sig men jag tycker det är så svårt att komma på en egen bra runda som är lagom lång så därför brukar det alltid bli hälsorundan på 6 km när jag ska ut och springa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: