STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Only bara
Publicerat: 2009-07-18, 15:13:11


Första passet avklarat! Tänkte lägga mig och sova nu i ett par timmar innan jag ska iväg och jobba igen. Jobbar till stängning idag, ska bli spännande att se vilken vakt som kommer ikväll, haha. ;) Känns som att det är måndag eller söndag, man blir helt förvirrad på dagarna när man är ledig mitt i veckan och jobbar på helgerna, nåja. Lördag är det idag, lördag, lördag, lördag.



Only har fått in en massa fint ju. Örhängena är riktigt söta!



Kommentarer
Postat av: nadja

söta kläder!

2009-07-18, 22:15:42
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Gud vad fina rosettörhängerna var ja :D

2009-07-18, 23:52:21
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: