STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Inte än, men snart
Publicerat: 2009-07-21, 01:09:35


Såg såhär mitt i natten att H&M fått in lite höstkläder... Och förutom att jag blir lite smått deprimerad av att alla fina, underbara, härliga, läckra och somriga färger (som jag älskar!) kommer bytas ut mot mörka och dystra så hittade jag fyra plagg som föll mig i smaken. Orkesterliknande jacka, 299 kr. Fransväska, 299 kr. Skor, 399 kr. Kjol, 149 kr.





Kommentarer
Postat av: D J K N

Haha, ja, då har du förmodligen fullt upp med att festa ;)



Den där jackan är väl mer militär? Det är vad jag tänker på :p Ball var den iaf!

2009-07-21, 10:43:11
URL: http://djkn.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja jag använder en ögonskuggebas från Lumene. Jag antar att den är bra men också billigast ute på marknaden. Jag vet tyvärr inte något om nån annan för denna är den enda jag har provat. Den har inte tagit slut ännu helt enkelt ^^

2009-07-21, 13:53:44
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Lumene Eyeshadow base :)

2009-07-21, 15:14:12
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: