STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Borta bra, men hemma bäst!
Publicerat: 2009-06-07, 22:10:09




Åh så kallt det är i Sverige! Att komma hem från 30 graders värme till 10 grader är inte roligt ska ni veta. :P Men att komma hem till familjen är såklart roligt.. och till sängen och maten! :)

Kom hem för drygt två timmar sedan och just nu sitter jag i soffan och slappar. Flygresan gick bra, både till och hem från Rhodos. :) Har haft en kanonvecka som jag ska berätta mer om, men just nu orkar jag inte.

Ska såklart visa en del bilder också på shoppingen m.m. På andra dagen därnere tappade jag minneskortet till kameran så jag kunde inte fota med min kamera, så jag får få alla andras bilder skickade till mig, snart förhoppningsvis! :D

Nu ska jag sova, ska vara hos frisören imorgon klockan 10.30. :) Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Välkommen hem till Sverige ;) Hehe. Det ska bli kul att se vad du har shoppat och vad ni har haft för er.. :) Synd med minneskortet, snacka om otur. Kram!

2009-06-08, 11:13:23
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: