STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




En bokstavligt talat god morgon..
Publicerat: 2009-06-17, 13:48:29


40 minuters promenad och 15 minuters jogging startade jag dagen med! När jag kom hem blev det två av mammas nybakade bullar och en smoothie till frukost. :) Just nu sitter jag i bikinin och är inne och svalkar mig, när solen är framme är det så varmt att man svettas ju, det gillar vi! En pool hade inte varit helt fel heller att svalka sig i.. :P Ska väl gå ut och steka lite till nu, den där Rhodos-brännan är ju nästan som bortflugen tycker jag...

Har ju bytt lite design här också för er som inte upptäckt det. ;) Tar lite tid för bilden/texten i högra menyn att komma fram bara har jag märkt, nåja.. :)


Någon mer än jag som har problem med att skriva inlägg? Text försvinner och det går inte att lägga in bilder, hmm...



Kommentarer
Postat av: maria

ja det är samma här!! går inte att blogga någonting!!! fasen va sur man blir:( hoppas det fixar sig här snart! fin din blogg blivit med headern o allt skitsnyggt!!=) ska oxå fixa min tids nog! är det photoshop? har ju inte det!! ska försöka fixa det ha en bra dag kramis maria!=)

2009-06-17, 14:42:50
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Madeleine ♥

Ja det har krånglat! Man blir ju lagom lack! :P haha. Men det funkar bättre nu, inte bra, men bättre. Kram!

2009-06-17, 15:25:35
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: