STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Midsommarfirande
Publicerat: 2009-06-21, 13:10:15




På väg mot Öland. Samantha satt där bak med fullproppad packning. Tur att vi inte var fler personer säger jag bara. Det roliga är att vi endast stannade på Öland en natt, ändå har man packning med så man skulle kunna tro att vi skulle vara borta i flera veckor. :P



Jag hade med mig en 1,5 meter bred luftmadrass och där låg Ola med sin lilla bredvid, såg ganska roligt ut måste jag säga. ;)



Så himla söt liten babyapa!



Bästis och jag på Eket igår kväll. :)


Då var detta midsommarfirandet över för i år! Trött och sliten, men vad annat kan man vänta sig? :P Midsommarafton firade jag som sagt på Öland tillsammans med 7 vänner. :) Hade riktigt trevligt och vi hade tur med vädret! :) Igår stack vi till Ölands djurpark och tillbringade några timmar av dagen där, haha. :)

Kom hem 18.30 igår, klockan 19.15 var jag hemma hos Johanna, fixad och redo för ännu en kväll. :) Grillade först lite hemma hos henne, fläskfilé och nypotatis, underbart! :D Sen åkte vi till Eket och där var ju hela Sjöbo och lite till. Kul att träffa folk man inte sett på länge. :) Sammanfattning av helgen: KUL! :D

Hoppas ni haft det lika trevligt! :)




Kommentarer
Postat av: först:)

först:)

2009-06-21, 13:21:03
Postat av: Tina

sv: Tack visst är färgerna underbara!

Jag använder en primer från Lumene som är jättebra och inte kostar skjortan. Skrev om den här http://beleza.blogg.se/2008/december/utkast-det-har-1.html

2009-06-21, 14:52:40
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Madeleine ♥

Låter som en riktigt rolig resa! :) Jag hade med en fin midsommar! Kram

2009-06-21, 14:53:45
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Annelie

Sv. hästhoppning! kram =)

2009-06-21, 15:55:16
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Härliga bilder och vad snygg din nya header är!

2009-06-21, 16:22:49
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: