STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Rhodos, del 4
Publicerat: 2009-06-12, 19:59:59


På torsdagen blev det solning precis som alla dom andra dagarna, och på kvällen åkte vi in till Rhodos stad och åt och shoppade lite. Där fanns en stor Zara-butik men tyvärr hittade jag ingenting där som alla andra lyckades göra. :P

Fredagen och två dagar kvar på semestern blev lugn på dagen, dock inte lika lugn på kvällen! Det var planerat fest och utgång, tredje och sista gången på Rhodos. Åt på restaurang precis som alla de andra dagarna och därefter började förfestandet.



Efter en natts festande var jag och Johanna riktigt slitna, haha, stackars oss va?! Låg och pressade på stranden några timmar, sedan gick vi tillbaka till hotellet och åt och sov ett par timmar. Vid 19.00-tiden gick vi in till Ixia "centrum" och shoppade upp våra sista pengar.

Det blev ett par skor, en väska och solbrillor för min del! Skorna slog både jag, Malin och Samantha till på. Men det var tack vare Malin som hittade dom, hihi. ;)


Sista kvällen innan avresedagen hade vi turen att hitta den bästa restaurangen! Hela restaurangen var sjukt fräsch, personalen var supertrevlig, maten var jättegod och man fick bröd till! Efteråt fick vi ett visitkort till en bar där vi skulle få vars en gratis drink ifall vi gick dit. Tyvärr var vi inte sugna på någon drink efter festandet på natten så vi hoppade över den, men det är ju tanken som räknas. ;)

Som avslutning på dagen tog jag, Johanna, Samantha och Frida en glass på ett ställe vi ätit på innan i veckan. Den glassen säger jag bara, den var YUMMI! Vanilj- och jordgubbsglass med jordgubbssås och jordgubbar, ÅH! :D


Dagen efter var det dags för hemresa. Vi hann pressa i solen ett par timmar sedan blev klockan 13.00 och bussen gick till flygplatsen. Allting gick bra även då! Blev lite nere när man kom till Sverige-vädret dock. Vi alla var klädda i shorts och linne och det var ju inte riktigt rätt klädsel för detta landets temperatur.. Men men! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: