STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-03-25, 19:57:20


Äntligen hemma! Det kändes riktigt drygt att stå i receptionen idag, kanske beror på att jag känner mig lite hängig.. Har lite ont i halsen och är spänd i nacken och huvudet. Får inte bli sjuk nu, bästis 20-årsfest på fredag ju! :( Ska lägga mig tidigt idag och försöka sova länge imorgon och hoppas på att det är borta till fredag. :)

Ska tvinga pappa att åka och handla med mig nu, vi har ju ingen våffelsmet hemma och det är våffeldagen idag och allt, det går jag inte med på! Längesen jag åt våfflor men det är ju så mumsigt! :)


Tygskor Bo Ohlsson
Jeanslegginga Unos Kläder (VILA)
Topp MQ
Kofta Unos Kläder (ONLY)



Kommentarer
Postat av: miztha

Du är en av dem 10 nominerade till min veckans blogg tävling! :)

2009-03-25, 21:38:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: kate

Jadu, stan och sådant.

Om du undrar varför jag svarar på det här inlägett och inte det senaste så är det för att det inte går och svara på det andra. Det kommer fram nå sida som är helvit och så står det " 404 Found "

2009-03-25, 23:22:21
URL: http://kat3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: