STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-03-11, 16:06:06


Nu är jag hemma igen! Var i Ystad med Samantha och Johanna ju. Hade ju bara 3 CV med mig som var över sen igår så jag var bara inne i tre butiker och sökte praktik/sommarjobb, men det kändes bättre än i Lund igår i alla fall. Ska skriva ut fler CV och åka in till Ystad snart igen tänkte jag. :) Var inne och hälsade på våra gamla lärare också sen gymnasiet, fick ett tips av en att söka jobb på Rusta, hans bror var tydligen butikschef där, låter bra! 

Köpte ett par nya solglasögon också inne på Lindex, kunde såklart inte hålla mig, men jag behöver ett par nya eftersom där är lite repor i mina gamla, visar dom nya senare. :)

Ska fixa mig lite nu och sen iväg till fitness och stå i receptionen några timmar! Hörs senare mina vänner. :)


Stövlar Wedins
Jeansleggings Unos Kläder (VILA)
Trenchcoat H&M
Sjal Mammas
Linne MQ
Vit topp Unos Kläder (Vero Moda)



Kommentarer
Postat av: HANNAH

Tack! Men hur gör jag nu då? :)

2009-03-11, 19:02:03
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Snygg sjal! :D



Kram!

2009-03-12, 00:57:40
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: