STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-03-19, 23:49:58


Oj oj oj, vilken hektisk dag.. eller nja, mer fullspäckad man kanske ska säga, men det är roligt när det händer saker, känner bara att imorgon och lördag är väldigt fullbokat också, jag som har kommit på massa saker nu som jag tänkte fixa innan Sofies 20års fest på lördag.. Okej, massa saker var det kanske inte, men typ, måla tånaglarna och färga håret.. Köpte ju ett par pumps idag (visar imorgon eller lördag) där man visar tårna så dom får ju vara fina, om nu tår kan bli fina (?), haha. ;)

Hur som helst, nu är jag hemma i sängen, kom hem från gymmet för knappt en timme sedan faktiskt. Tränade biceps, bröst och axlar idag, och lite mage och rygg. Därefter tränade vi lite spinning i cirka 40 minuter. Larmet gick igång också vilket egentligen var anledningen till att vi stannade så länge, trodde att Falck skulle komma så därför väntade vi i typ 1,5 timme men till slut orkade vi inte vänta längre så jag antar att dom aldrig kom.

Imorgon ska jag fixa naglarna i alla fall klockan 11.00. Gelén åkte av på min högra pekfingernagel för några dagar sedan (tappade en hantel på den så det typ sprack) och trodde att min riktiga nagel skulle hålla sig i två dagar i alla fall, men näää, den bröts bannemej idag, så nu ser det skitfult ut, 9 långa naglar och en kortis, jag som skulle vara fin till 20års festen på lördag, suck... Dagens i-landsproblem eller vad säger ni?! ;)

Nej nu ska jag nanna! Sa ju att jag skulle lägga in en bättre outfit-bild senare så här kommer den. ;)


Stövlar Wedins
Jeansshorts MQ
"Rep" som skärp tillhör en kofta
Linne MQ
Kofta Unos Kläder (ONLY)



Kommentarer
Postat av: Daja

grymt snyggt!

2009-03-20, 13:39:06
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: