STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens tips
Publicerat: 2009-03-11, 21:48:14


Längesen jag tipsade om något, har inte haft något så direkt men nu kom jag på en sak jag kunde tipsa om. :) 

Miniderm är en kräm som till ansiktet och är väldigt bra om man har torr hud, den är ju just "för behandling av torr hud". Trots att jag inte har särskilt torr hud använder jag denna, tycker den känns så skön att smörja in när man duschat!

Finns att köpa på apoteket, HÄR står lite mer om krämen.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

indeed! :)

2009-03-11, 22:55:25
URL: http://allexandra.devote.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Är den till ansikte eller kropp?

2009-03-12, 09:24:24
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Veronica

Jag tycker det är synd att den inte doftar något.. :)



ha en bra dag! Kram sötis!

2009-03-12, 10:10:14
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: Luisa

Vad gullig du är som tipsar om en kräm för torr hud! jag ska prova allt som går för min hud är sååå kosntig just nu =( Använder just nu den där nya krämen biothem men den verkar inte funka!



Ibland är billigare krämer bättre än de dyra!



så du fick användning av dina stora brillor idag?



Idag så vakande jag rätt så sent! Har bara suttit och pluggat har ett stort prov imorogn så så kul dag har det inte varit för mig! Själv då?



Puss =)

2009-03-12, 15:52:44
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: